12 Aralık 2007 Çarşamba

"PORSELEN DEMLİK ÇAY TARİFLERİ ETKİNLİĞİ 7", EVSAHİBİMİZ http//baharhabercisiyiz.blogcu.com ARKADAŞIMIZ BEN DE AŞAĞIDAKİ TARİFLE KATILMAK İSTEDİM.

PORTAKALLI ÜZÜMLÜ KEK


Malzemeler:
3 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 çay bardağı su
1 çay bardağı sıvı yağ
3 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 adet portakal kabuğu rendesi
1 adet portakal suyu
1 çay bardağı çekirdeksiz kuru üzüm

Yapılışı:
Yumurtalar ve şeker iyice çırpıldıktan sonra sırasıyla yağ, su, portakal suyu, portakal kabuğu rendesi, vanilya, kabartma tozu ve un karışımını da eklendikten sonra kuru üzümü de ilave ediyoruz. Yağlanmış ve unlanmış kek kalıbına boşaltıp, önceden ılıtılmış 180 derecedeki fırında 40 dk. pişirdikten sonra üzerine istenirse pudra şekeri de serpilebilir. Şimdiden afiyet olsun.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

selam canim, ilgine cok tesekkur ediyorum, aldim yayina verdim, mmm ellerine saglik...

Adsız dedi ki...

Selam canim,
Etkinlige katiliminla vermis oldugun destekten dolayi cok mutlu oldum, cok tesekkür ederim.
Kurban bayramini ve ardindan gelen yeni yilini en icten dileklerimle kutluyorum, mutluluklar diliyorum...
mmm harika bir lezzet daha hazirlamissin, ellerine saglik...